Hur gör vi nu då?

Okej hur ska jag då göra detta? Jag har funderat väldigt mycket på lchf som jag tror är jättebra, har även provat några veckor. Men det gav inget resultat, skulle förmodligen ha väntat ut det lite längre men men. Däremot är LCHF en fruktansvärt dålig diet om man nu skulle hamna i situationer där pasta, bröd och sånt måste intas. Då rubbas ju hela balansen och man går istället upp i vikt. Och jag vet att jag inte kommer kunna följa det slaviskt.

Därför är nog den vanliga GI dieten bättre för mig, failar jag nångång så är det inte hela världen. Så inga kolhydrater!

När jag gick ner i vikt i våras körde jag lite GI style, provade även nutrilette ett tag, under en period åt jag väldigt lite ca. 500 kcal omdagen (Inte bra!) och sedan under sommaren åt jag ganska vanligt, kyckling/kött/fisk och sallad.

Så nu KÖR JAG! fan! Inga carbs, inte för mkt fett, inte för mycket kcal. Och jag ska verkligen föröska att träna, men det är inte min grej alls och jag kommer aldrig in i något bra flow så vi får se. Maten ska iaf ändras! Och jag måste vara ärlig ärlig ärlig här på bloggen mot mig själv!

Startvikt: 65,8 kg
Målvikt: 57 kg
Ska bort: 8,8 kg
Min längd: 170 cm
Ålder: 22 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0